onsdag 4. mars 2009

"Mine avtrykk"

På siden har jeg lagt ut dokumenter som forteller litt om det jeg skal gjøre framover i barnehagen. I uke 7 begynte jeg på "Mine avtrykk" boken. Den dagen skulle vi bare lage en forside, men vi hadde så mye tid til overs at vi lagde avtrykk også i og med at det kun var tre barn som ville være med. Det ble mye endringer i den aktiviteten og vurderingen min kan du se inne på dokumentet.

Siden det allerede var tre barn som hadde laget denne boken, ville jeg gjøre det med resten av tre åringene. Det ble ganske vellykket når jeg gjennomførte det i uke 10, men mange av barna turte ikke ta avtrykk av føttene. Alle tok avtrykk av hender. Men hvis vi skulle male de under føttene, har de ikke kontroll over hva som skjer. Jeg tror det var det som gjorde de litt redde. Bøkene ble kjempe fine og jeg håper foreldrene tar vare på disse for avtrykk av hendene er kjempe morsomt å se på når man blir eldre. Jeg har et sånt avtrykk selv! :)

1 kommentar:

  1. Hei Jeanette!
    En fin aktivitet, det blir spennende å følge med på hvordan boken blir tilslutt. Veldig fint hvis du dokumenterer arbeidet ditt også med bilder, slik du viser her :-)

    Det er som du skriver hyggelig å ha slike avtrykk /minner fra man er liten... gøy å se på når man blir eldre :-)

    Husker du å legge aktivitetsplanen inn på innleveringer på its`learning også :-)

    SvarSlett