onsdag 17. desember 2008

Første gang

Hei!
Dette er første gangen jeg blogger. Jeg setter stor pris på at vi får bruke skoletiden til å opprette en blogg hvor vi kan ha kontakt med medelever når det gjelder skole og privat. Her kan jeg dele informasjon med de andre i min klasse og samtidig dere der ute :)
Bloggen kommer til å bli brukt både til å lagre skolearbeid og ting som skjer etter skoletid. Blogg er utrolig nyttig for å ha arbeidet jeg har jobbet med og vite at det alltid er der når jeg trenger det etter videregående.

Vi har et fag som heter Prosjekt til fordypning som er praksis. I det faget har vi ikke noe skriftlig som kan hjelpe oss på vei. Bloggen kommer til å bli brukt til å dele informasjon om praksisen og kanskje spørre om hjelp til forskjellige situasjoner. Bloggen kommer til å bli utrolig nyttig for å få ting av skuldrene selvom jeg ikke har lov å fortelle absolutt alt.

Dere der ute er velkommne til å tipse meg og kommentere mine blogger! :)

17.09.08

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar